onsdag 14 september 2011

.- fixdag

Igår gjorde jag absolut ingenting, skönt med en sån dag ibland också.

Men idag har jag en "fix"dag, ska ha in all ved i vedbon, eller ja jag hoppas jag hinner få in allt.. Sen så ska jag städa ute inför vintern, försöka hinna måla stallet klart oxå men inte ett måste idag, hugga ved till köket också och ta in så en del torkar tills det blir kallt.. Sen plocka ihop och dona inne :) Kan göra en superlång lista men hinner inte med allt ens om jag skulle ha hela veckan på mig, men det är ju som sagt en hel del att göra på en gård.. But I like it :)

Blir även att rida och städa åt kaninerna idag, någon som vill ha kaninungar?
Har för många kaniner känner jag och vill inte behålla 4 st kaninungar, räcker med 3 vuxna redan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar