onsdag 7 september 2011

.- allt och lite till

Skolan idag var helt okej, läste klart boken och håller på med två loggar till boken de andra tre är klara. Älskar att få arbeten klara så fort som möjligt :) Läste boken Livstid Av Liza Marklund, hon skriver ruskigt bra böcker så ska läsa uppföljaren bara jag får tag på den ! Sen så har jag fortsatt med UF företaget, då vi måste göra det för att få betyg. Eftersom det är sista året så satsar jag verkligen på att få höga betyg, i år kommer jag inte bara att nöja mig med ett G !

När jag kom hem så vart det att starta en tvättmaskin och ta en promenad :) Sköönt. sen vare bara att rida, red lillis med sofie sen tog jag en lugn tur på toppen. Båda har skött sig exemplariskt men något busiga, vilket jag kan förstå då dem inte blivit särskilt ridna när jag gick i skolan och dem var kvar i kopparberg. Så nu blir det hårdträning av dem och mig själv!

Till middag idag blev det spaghetti som vart över sen igår och så ville jag ha skinksås till men inte med skinka i så blandade ihop bacon, paprika och purjolök och fräste på. Sen i det så hade jag ett glas vatten med grönsaksbuljong, grädde och soya samt lite kryddor ! vart supergott verkligen :)

Nu på kvällen har jag faktiskt latat mig en timme och gjort eld samt hämtat in ved.. Ska träna lite zumba sen ta en kall öl. Det är jag värd efter idag känner jag :)

Direkt efter skolan imorgon ska jag hämta zeb, han ska vara här tills på fredag :D myyys ! får se om han och trolle går ihop bara, men det löser sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar